Adidas wprowadza kolekcję odzieży NFT dla metaverse

Ekskluzywna kolekcja nosi charakterystyczną nazwę “Into the Metaverse.”

Niemiecka marka sportowa Adidas ogłosiła stworzenie kolekcji odzieży NFT dla metaverse i zaprosiła swoich klientów do członkostwa w fanklubie na zasadzie wyłączności. Dla właścicieli NFT, firma obiecuje wyjątkowe towary, a także prawo do głosowania w wyborze nowych produktów.

„Adidas jest w metawszechświecie i chcemy dowiedzieć się, co jest najfajniejsze w tej przestrzeni, aby zacząć angażować społeczności, które aktywujemy poprzez NFT i wyrażać siebie w wirtualnym świecie” – skomentował Tarek Nazlavi, starszy dyrektor ds. Rozwoju cyfrowego Adidas.

Wcześniej okazało się, że Adidas wydał tokeny cyfrowe, których posiadacze przed innymi uzyskają dostęp do produktów NFT marki. Na początku grudnia na koncie firmy w Twitterze zaczęły pojawiać się również tajemnicze wpisy dotyczące metaverse.

Wiadomo, że 1 NFT Adidas będzie kosztował 0,2 ETH, co jest równowartością 800 dolarów. Całkowita liczba NFN wydanych przez firmę nie jest ujawniana ze względów bezpieczeństwa.

Firma podkreśliła, że ​​właściciele NFT będą mieli dostęp zarówno do cyfrowych, jak i prawdziwych produktów Adidasa. Należą do nich dres Indigo, bluza z kapturem z portfelem bitcoin i pomarańczowa czapka, stworzone we współpracy z Yacht Club, Punks Comics, Bored Ape i GMoney.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x